Vi 2

Okej, hej! Jag tänker inte säga att jag inte haft tid att skriva, men det är liiiite så. Men inte helt! Jag jobbade massor 2 veckor efter att jag skrev det sista inlägget och det var heldagar allihopa. Och just då, söndagen där kom min pojkvän från Bosnien hit. Hämtade upp honom och det är vad jag gjort, umgåts med honom hela tiden efter jobb. Nu är vi hela tiden då jag inte jobbar. Han ska snart hem, tråååååååååååååååkigt! Vill inte att han ska hem! :( Men måste man så måste man, kommer vara sååå saaad! =(
Första bilden är för någon dag sen, andra bilden är från nyår & tredje bilden är också från nyår då vi skulle smälla raketer!

Kommentarer
Postat av: H

ååh vad söta ni är :D

trodde du skulle åka till bosnien, kunde nästan gissa det när du skrev i inlägget "om hemlighet" haha.

Hur länge har han varit hos dig? man får ju stanna 3 månader, men min man var ju också bara 2 månaden.



ha det bra //

2012-01-12 @ 11:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0