BigBrother 2011

Hej. (Tidsinställt inlägg)

Jag tänkte berätta om en dag i malmö, ja när var det? Kanske förra veckan tror jag, eller förra igen. Aja, såg att det skulle vara något mingel i malmö. Katarina från BigBtorhet 2011 hade skrivit det på sin facebook (jag har inte henne utan en annan vän) så tänkte vi åka in, det var någon "salong" som öppnade. Med frisör, massage och även bootox behandlingar. Så vi gick dit, var en liten grej. Tittade lite och sen kom Katarina, söt var hon. Satte sig direkt för att fixa håret. Syster köpte lite och jag fick hennes nya singel. Sen hade vi inget & göra mer så vi stack. Men kul & få se Katarina. Skrattet asså, haha gud! ;D

Ja, inget woow.. Men ändå, bättre NÅGOT än INGET? ;)
Jag har ju lite & berätta men har inte typ tid och/eller ork till att skriva allt. Men detta blev ju bra, igår ett inlägg plus detta nu men vi får se om det blir fler inlägg efter.. You want?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0