Big brother

Hej. Längesen! Ja, vad har hänt den senaste tiden? Inte mycket, allt är typ samma. Har varit & festat lite, pluggat som fan, haft prov, jobbat lite, och umgåts för det mesta. Orkar inte dra allt i detalj.

Kan säga att det var sjukt varmt vissa dagar, eller ja någon dag här och vi gick till stranden för att sola. Alla fick färg utom mig, jag blir alltid så brun lätt förutom i mitt ansikte, och jag har ingen aning om varför. Men dagen efter solade vi igen och då blev jag lite brun & röd. Men det är borta redan.. Kul! Vill ha värme så man kan bli lite brun, det behövs!

Igår var det en sjukt rolig dag! Skulle på något möte eller vad det var, som jag var kallad till genom AF. Åkte dit med M, när vi kom dit gick vi därifrån direkt..  Vi kom fram kl 10, och var i Trelle vid 3. Och under den tiden som vi var i Malmö fick stackarn hänga med mig medans jag kollade kläder. Hittade sjukt fina shorts, vita från Zara. Kofta och en fin svart tröja från Gina Tricot.

Idag har jag gymmat med syster, gått i stan och pluggat lite. Och precis tittat på Bigbrother. Tänkte gå ut lite nu. Ha det bra, kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul att du är tillbaka :D

hur är det med killen, har ni setts något sen nyår?

ha det bäst!

2012-05-09 @ 22:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0