Justin Bieber - Never say Never

Hej. Kom nästan precis hem efter att jag haft lektion. Tänkte börja plugga direkt när jag kom hem men såg att Justin Biebers film är på tv, så det är klart jag tittar på den. Har sett den en gång innan och den är så bra, så söt och sorglig tycker jag. Tycker så synd om honom. När man ser filmen kan man inget annat än att tycka om killen, "det kommer bli många besvikna barn" för att han skulle ställa in en konsert. Så himla gulligt. Det bästa är när han ska sjunga och tar upp en tjej från publiken på scen och sjunger till henne. Vem gör något sånt? Så himla söt är han! Har jag också bieberfever? HAHA.. ;D

Iallafall, sitter också och äter om det är kul & veta. Haha, ska kolla klart på filmen sen tänkte jag plugga. Ha det bra!


Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0