Någon dag ledighet

Tjena, i'm back. Det visade sig att jag bara behövde någon dag ledighet, så nu är jag tillbaka med bloggandet igen. Men som sagt, blir inte lika mycket som förr, min dator är på lagning, när den kommer tillbaka blir allt gut igen, lovar! Hihi.. Aja, jag har bestämt mig för att inte bry mig ett piss om vad eller vem som läser min blogg, jag skriver för jag tycker om det.

Vet ni, igår jobbade jag och eftersom att det var "längesen" jag träffade Karna så kom hon till mitt jobb igår, med Selma. Dom tog en fika och väntade på mig, snällt! (: När jag slutade körde vi hem till oss, där gjorde vi inte så mycket med ändå hade vi roligt! Hihhiii. Och under tiden vi snackade så, såklart ska dom skrämma mig.. Vi skrattade och så gjorde jag ett konstigt ljud från mig (med meningen) och då säger Selma att jag liknar hon i filmen, The grudge (stavning), så visade hon hur huvudpersonen i filmen gick upp för några trappor, whaaat? Jag som är dödsrädd för sånt, skräck osv osv så kommer hon och visar hur människan gick på några trappor, och då kommer Karna "Amela, kolla spegeln" såklart blir jag riktigt rädd, så dom får vända spegeln, HAHA.. Jag vet, jag är barnslig men jag kan inte hjälpa att jag är rädd! Jag fick tårar också, påriktigt..... Sen, nu kommer det bästa av allt?!? Dom lägger sig, dom klagade på att jag skulle lägga mig tidigt, klockan var runt ett!!!! Och dom lägger sig, Selma stänger av sin dator, Karna håller på att sova.. Jag ligger där, helt rädd... Allt är släckt, efter en stund får jag panik och knackar Karna på ryggen "Måste du sova". HAHAHHAHAHA, minns inte vad hon svarade. Men aja, vem väcker en och säger så? Hmm.. Ingen annan än jag? Hahaha, idiooot... Jaja.. Jag tände Tv'n och somnade, min mamma kommer in jättetidigt på morgonen och säger "vafan?", och stänger av tvn. Sen tror jag hon frågade mig något också men minns inte vad, var så jävla trött.. Sen väcker Karna mig och säger att hon ska gå :/ Jag följer henne ut till dörren och sen fixar jag sängen och somnar om.. Nu är jag uppe, eller ja jag vaknade tolv av att Mirela kom in och pratade med mig. Ska snart äta frukost och börja fixa mig lite sådär, snart jobb.. & imorgon är jag ledig, puh skönt! Malmöfestiiiivalen :) KARNA <3

Eftersom att min älskade ängel ska åka snart, och vara borta i fyra år, om inte mindre - hoppas.. Så tänkte jag lägga upp lite bilder på oss, ja ni får skratta men jag bryr mig inte. Det är våra tiiider det <3 GAMLA BILDER BTW..



 
Ja, vi är seriösa, vad? Muckar ni? (Y)

Aww, jag och du Karna. Kolla bara kläderna. puuuh..
Fan, jag minns inte ens när detta var? Minns bara att det var en dag direkt efter jobb - därför är mitt hår blött..

Jag kan inte sluta le när jag tittar på dessa bilderna, asså mina & dina tider Karna, det är dom bästa ever! Inget kommer förstöra vår vänskap, inget jävla avstånd heller! Jag kommer åka och hälsa på dig, även om jag dör efter! Även om hela familjen jagar mig med basebollsträ! =)
du kan bara inte vara utan mig, va? du står inte ut med att du måste göra annat och inte kan följa ditt hjärta..

Kommentarer
Postat av: LIENE

Såna bilder är ju bäst:D

2009-08-13 @ 17:48:04
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0