bilder från fikan


mmmm, så goood! :)

ja, tro det eller ej. men folket bakom oss är några kändisar, vetifan? josse sa att han ena var den mest svenska kända personen.. hmm, jag har iallafall aldrig sett honom tidigare, på tv då.. fick ingen bild på honom, tvr. haha, men aja.. som vanligt ska jag komma med mina kommentarer " varför han? varför inte sean the man "? haha, bara för det är någon ALLA vet om. hih, men men. ändå cooolt att om killen nu är känd, att han fikar på vårt jobb. ihiiihi :) systrar & bönor! ;)

okej, nu ska jag leka seriös! (A)

liten sne jävel. aja, kolla byxorna, i love them! :)

jag är kär i mina naglar! mina föräldrar säger att mina naglar är läskiga?! Huhu!?!?!!

mhh, typ nyss?!



nu tänker jag säga godnatt, snart börjar paradise hotel, sen blir det soooova. imorgon kommer min älskling :) fast nu måste jag ta av mig linserna och ta glasögon istället, vila ögonen lite, du förstår! fast hade glasögon innan hela dagen tills jag skulle ut, vid halv sju tiden. så jag är duktig ändå! :) aja, nu går jag. puss & godnatt.


Kommentarer
Postat av: Cajsa

fin blogg! :D

allt bra med dig?

2009-07-23 @ 02:12:00
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Jossi

Sv; HIhi, aa :) Vi ska gå på bio och sen så ska vi ta nya bilder och bara ta det lugnt :)

Sj? :]

2009-07-23 @ 08:44:13
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: Cajsa

haha tack..XD

jo då det är bra med mig med antar jag..XD ska träffa min kompis idag.. :)

2009-07-23 @ 11:55:04
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0