Godmorgon

gosh, i love it! :)

godmorgon! tänkte precis skriva att jag precis vaknat, men då ljuger jag jju... ;o nej men såg precis våra bästa år, hmm.. jag som älskade det innan, nu är det lite tröttsamt, händer typ samma saker hela tiden. någon dör, sen kommer personen tillbaka igen. någon blir lycklig, sen kommer någon och ska förstöra för personen så förlorar den allt.. mh, så jag ska nog strunta i att vakna tidigt på morgonen för att kolla på det, det är nästan så att jag kan lista ut vad som händer imorgon.. whaevah.. nu lyssnar jag på musik, på MTV. tänkte bara höra av mig innan jag gick och åt, btw.. nu när låten är på mtv, the thing things med shut up, tror jag den heter. ah, karna sa det för någon dag sedan, att jag nästan har likadant hår som henne, hon i the thing things då.. fast att jag har brunt och inte samma lugg.. kanske? eller...... aja, nu ska jag ta och äta något och sen ska jag börja städa lite här hemma. jag tror karna sa att hon skulle komma runt halv tre, men vi ser, tror nog hon kommer komma tidigare. vi får ju hoppas, haha.. näää, nu ska jag gå. ha det bra, habibis. küssen!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

vi ska sätta oss på ett café och bara prata. mina ben bär mig inte idag för att kunna gå runt..:P båda vi har en ätstörning också så det blir nog bara vatten för båda..^^

2009-07-23 @ 12:11:12
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0