godnatt

haaiij.
snart är denna dagen slut och imorgon kommer en ny. då den börjar med jobb och sen kommer kanske karna. vi får se, men jag hoppas hon kommer snabbt så vi får träffas lite. längesen känns det som, haha. ohnej.. känns nog så bara för att jag har så mycket att visa och berätta, men men.. iallafall, så jobbar jag imorgon till två egentligen, men en ville byta med mig så jag jobbar till fyra istället. vi får se hur det blir imorgon, jag tackar ja iallafall! men det blir nog så, jaaa.. sen om karna inte kommer får vi se vad jag gör, har inte lust att göra något speciellt.. men vi ser med dagen ju.. . nu sitter jag och ser prison break, har gjort det ända sen det började. älskar det så jääävla mycket och tror nog många andra också gör det. förra avsnittet missade jag eftersom att jag jobbade till tio men kom hem elva, för vi inte var klara.. så jag missade den helt och i tisdags missade jag hela paris hiltons new bff, som jag förmodligen inte kommer göra imorgon. love it tooo.. . aja, snart slutar prison break och då ska jag lägga mig.. jobb väntar imorgon, btw.. vet ni vad? min karna fyller år på lördag <3 & sen har vi från jobbet grillfest på söndag, loveit! nu säger jag godnatt. kram!

Kommentarer
Postat av: Renée

Snygg blogg! Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2009-07-21 @ 15:03:35
URL: http://mka0lsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0