hej

FORTSÄTT FORTSÄTT! =)

goddag kääära läsare.
hih, har precis blivit klar med diskningen, ska bara dammsuga och sen är jag klar.. har städat lite här hemma.. fast mitt rum måste jag också städa, men det är så mycket. så man orkar inte, bara man tittar på det får man ångest... men det måste göras, måste få det gjort någongång iallafall... aja, jag hoppas allt är bra med er.. här är det helt okej. lite glad också, wow! haha. nej men =) jag vet inte varför, men det känns som om det är torsdag idag.. fast det är nog bara för jag vill att det ska vara torsdag, varför? jooo.. min ängel kommer hit och vi ska spendera hela dagen tillsammans och sen ska hon övernatta här =) sen på fredag ska vi också spendera dagen tillsammans & kvällen, och sen lördag ska jag också spendera dagen med henne hemma hos henne, efter jobb såklart! sen får jag vänta några dagar tills jag är ledig från jobb igen. haha =) värsta kär! neeedåå.. jag trivs bara såååå bra med henne, vi är bäst tillsammans! Love you karna <3.

ah, vet ni vad? nu ska jag göra annat. puss!


Kommentarer
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

fin blogg :)

2009-07-22 @ 13:44:29
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: laila♥

[email protected] :) Vad är det för bild du ska skicka? :)

2009-07-22 @ 13:56:49
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0