knäsvag

ja, det är sant. jag blir knäsvag av att höra min låt! michael jackson - earth song tycker inte ni också om den? jag blir galen, hihiii. tror  ni mig inte, ska ni fråga min syster. innan idag "dansade" jag till den och då sa hon att jag ser ut som en psykad människa, haha!!! nej men tycker jag om en låt så mycket så aah, känslorna tar över kroppen och inte bryr jag mig hur jag ser ut, hahaha, psykad? hmmm ;) ajajaja. har precis ätit och har ganska ont i magen, mår inte så bra helt plötsligt.. aja, jobb imorgon också så vi hoppas på fint väder - jobbar till två & direkt efter ska jag isåfall till stranden - bestämt själv! :) hahha, jag är inte klok.. jaja, så är det , så är det.

what about yesterday?
what about us?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0