MAKEUP!

Men tjeeeeena!
tänkte visa lite makeup bilder.. tror nog ni kommer älska vårt smink! brukar dock inte sminka mig så offentligt, men bilderna är från ett bröllop, det senaste bröllopet vi var på. but i love it, är det inte fint? jag ångrar dock att jag inte tog grön ögonskugga istället! buuhuuuu.. men vi testade lite olika, visst blev det fint?! hope you will like it!



här var vi nöjda med lite spökaktigfärg.. fint ändå!

har alltid älskat att ha rött läppstift, men inte offentligt som sagt.. men visst är det snyggt!
äkta ögonfransar & allt.. love it!

här testade jag lite annorlunda stil. både rosa & blå ögonskugga. och ett par linser som stärker ögonen så snyggt. här struntade jag i rött läppstift. snyft/:

här, denna bilden älskar jag. kolla bara våra snygga ögon! fast jag ångrar som sagt att jag inte tog samma gröna ögonskugga som syrran gjorde.. hmm.... men snyggt ändå! kolla bara våra snygga ögonfransar, BTW ÄKTA!


hih, snyggt!


Kommentarer
Postat av: dijanaaaaa

omgjort på taaz eller nått sånt ju

2009-09-13 @ 19:53:56
URL: http://dijanagavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0