NY LÅT

hejsan sötnosar! hoppas allt är bra med er, och inte lika dåligt som det är med mig iallafall! här sitter jag och har precis gjort klart min blogg, jag är supernöjd. jo jag vet att jag nästan precis ändrat den, och så ändrar jag igen. men jag kan inte hjälpa det. nu ska denna försöka stå kvar några månader, om jag inte nu får en sug igen och ändrar.. ai, smygare.

förlåt för förra inlägget, blev lite konstigt. men jag kan som sagt inte hjälpa det, allt kom samtidigt, allt är skt. allt är baajs just nu. aja snart kommer min storasyster hem och då ska man fän tala ut om allt. sen ska det alltid bli kul och se vad hon har tagit för bilder och vad det är hon har med sig hem från hemlandet! (: i miss you <3. skrev med henne via msn innan, så himla skönt att få tala ut lite iallafall! eller tala ut och tala ut, skriva ut annars... men men! idag är jag så jävla förbannad. tänker inte prata med mina föräldrar idag, nee det tänker jag inte göra! tro man inte låter en gå, tro man OH, nej.. tänker inte ens skriva om det, är bara så jävla förbannad! mh, det är en av de många sakerna som kom som en bomb, allt samtidigt! aja, men som jag alltid brukar säga så hjälper musiken ibland, när man känner sig dålig/ledsen. just idag, är min favorit låt Kat DeLuna - Need You Now. sjukt bra låt, love it.. yup, aja.. nu ska jag ta en glass och sen ska jag lägga mig i sängen, böla sönder lite och sen ska jag paacka in karnas present. LÖNT jävla bajs jävel ajihdiuahiudha! orh!!! litet utbrott, vänta tills det stora kommer! då jag verkligen insett vad jag missat!!!!!!!!!!!

syrran sa precis att filmen, exorcisten eller hur man stavar namnet?! att jag bryr mig.. aja, hon fråga iallafall om vi skulle se den. vad tror ni jag svarar? haha. men bara för det! bara för jag är så jävla arg ska jag se den, eller försöka iallafall. ska döda mig långsamt med den filmen, så rädd ska jag vara...... mm.. aja, nu ska jag ta glassen, ni får ha det så bra..


jag gillar bloggen, skarpt! ;å


skulle man kunna bli blond igen? hmm..



PUSS


Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2009-07-25 @ 20:28:37
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Awat

du passar bättre i blont hår=D

2009-07-26 @ 23:23:01
Postat av: amela

Svar till Awat : Aww, haha. Tack, tycker du? =)

2009-07-26 @ 23:24:20
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: Tarik

Neej du passar bättre som brunett :)

2009-07-26 @ 23:29:14
Postat av: amela

Svar till Tarik: haha, jaså.. hm :) tack =)

2009-07-26 @ 23:31:28
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: Awat

Du passar i båda=D inget av de är fult men om jag skulle välja skulle det vara blont haha=D

2009-07-27 @ 10:56:12
Postat av: amela

svar till awat : aww, tack awat. du är så söt :) <3

2009-07-27 @ 16:05:08
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0