Work

Goddag! Välkommen ni nya där ute! (: Har kommit massor nu ju, and i just looove it! Fortsätt komma hit (A). Jag kan börja med att berätta att jag knappt kunde somna igår efter den jäkla spindeln. Men den ska få igen, jag ska hitta den. Idag har jag bestämt mig för att verkligen storstäda rummet och då ska inte en enda liten spindel komma in! Om man bara hade kunnat göra några fällor för spindlar, som för råttor. HAHAHAH.. Jag är sjuk! Aja..

Har precis kommit hem från jobb. Har haft jättemycket idag, och jag måste säga att det är så otroligt skönt nu när jag har slutat. Konstigt väder också? Ena stunden är det riktigt fint och varmt och helt plötsligt kommer det regn. Men man börjar bli lite van nu, har varit såhär ganska många gånger nu. Brrr! Men som tur var hann jag cykla hem innan ösregnet kom!

Jag hoppas allt är bra med er där ute, här är det helt okej. Lite magont bara! Men det ska snart gå över, har jag bestämt. Hah. Karna skulle komma hit idag, men bara för att hälsa. Fast vi ser om det blir av, och sen ska jag äta snabbt eller det kanske jag gör nu efter inlägget. Sen ska jag börja med min storstädning. Vågar man? Tänk så hittar jag spindlar?! Ja, vågade jag fånga den jäkeln igår som var på min nacke vågar jag fan ta mig fånga andra också! Fast i&försig så såg jag inte spindeln, jag bara fick en reflex och slängde bort den.. Hmm.. Aja, ni får hålla tummarna för mig! Nu ska jag svara och godkänna era söötaas kommentarer och sen fortsätter min dag! Haha.

Btw, jag ändrade headern igårkväll. Jag är inte nöjd, och ja förlåt att jag ändrar så ofta. Men det går inte, jag kan inte hålla mig. Jag älskar att göra sånt, så därför blir det så ofta.. Men tro mig, jag gör så gott jag kan för att inte ändra om! Men igår gjorde jag om en bild på mig, eller mitt ansikte, så blev den lite fräck! Haha.. Därför ville jag ha den på min header direkt, hm.. Aja, jag tycker som sagt inte om den och vill ändra.. Fast jag vet inte!


Kommentarer
Postat av: jannica

vilken fin blogg du har:)

2009-07-31 @ 14:57:13
URL: http://jaannicah.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

checka in dagens favoritlåt ifrån disney <3 http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/quest-for-camelot-i-stand-alone-swedish.html#comment

2009-07-31 @ 16:14:50
Postat av: bella

fin blogg :D

2009-07-31 @ 16:19:47
URL: http://isabellablom.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det) / http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-07-31 @ 16:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0