Annat istället

Det blev inget cyklande mot lokalen, nopp. Får bli imorgon istället - tidigt isåfall. Åh, jag orkar inte göra klart allt nu, jag orkar verkligen inte! Orkar inte göra någonting, känner mig död.. . Vill bara slänga mig på sängen och somna, men det går ju såklart inte när väskan och alla kläder är på sängen just nu + dessa linser asså! Åh, när vi ändå pratar om linser.. Jag stör mig på dom ibland, hatar det ibland. När man är som tröttast och bara ligger i sängen - när man kan somna exakt när som helst, så inser man att man har linserna i och måste gå upp och ta av dom, ja då är man inte lika trött längre, nej.. Och så hittar man inte tilbaka till den sköna platsen som man hade exakt då man låg innan man gick upp och tog ut linserna.. Undrar om det är någon annan där ute med linser som också har samma problem. Jaja, nog om det. Hå, jag måste nog ta bort alla sakerna från min säng & kolla snabbt så jag har allt, även hitta Mirelas ipod som jag fick låna imorgon. Ja som ni ser så har jag saker & göra innan jag kan gå och lägga mig, men jag har absolut ingen ork! )= Bäst att jag slutar skriva & börjar göra lite nytta isället + att magen galer efter mat. Puss


Kommentarer
Postat av: karna

<3 saknar dig :/ och hur du tar ut dina liser haah xd



men du det finns linser som man kan sova med. Min kompis har det! Om du vill veta :P <3

2009-10-31 @ 22:59:49
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0