going up again, i'm going up!

Hojhoj! Är ledig idag, superskönt! Har precis ätit frukost och tänkte gå och lägga mig igen bara för att vila lite, haha.. Fast.. Ändå tänker jag att jag borde diska lite, finns massor med disk så det är nog det jag bör göra.

Igår btw, så skrev jag ju inte efter filmen.. Nu är det så att min syster brukar låna min dator, så om hon får den på kvällen så somnar jag lite senare vilket betyder att det inte kommer fler inläägg eller att jag inte kommer vara inne på msn - till er som känner mig. 

Jag ska nog ta och diska nu, till lite musik och dans;) Haha.. Ha det bra.


Kommentarer
Postat av: Bavve amin

i want me a boo det e sant, men vi är inte tsm ju ;O

2010-01-05 @ 00:32:19
URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: anonym

Vart har du köpt din klänning och för hur mkt? :)

2010-01-05 @ 01:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0