I miss you soo much!

karna om Sccchaaa:
Jebote modell. Se bilden o.O Jävla vackra huve!! Saknar dig som fan Gara <3 <3 Lycka till me Gymmet och forts träna ändå, låt inte nån annan påverka dig. HAHA jag vet leker smart!! (inte för vi snackat om detta ens) men aah kan tänka mig... '
hahah fuck detta, men aaah.. träna på (Y) O.o

Hahah detta är mest med tanke på vad du skrivit i senare inlägg men var tvungen att kommentera din bilde med juuuu..OKEEJ HEJDÅ XD Ska sova nu, TOARULLE TOARULLE, TOARULLLLLE (8)

Vilken sötboll skriver så? Jo, vem annars än Karna! Åh, haha blev så glad när jag läste det och blev mer pepp på livet. Hahaha, mooooran!

Jag har sovit en liten stund och är ganska så trött nu, hade bara kunnat lägga mig igen och somna om men jag funderar på att dra till gymmet och springa lite och göra lite annat också. Fast nu vet jag ju inte om syster kommer hem innan hon drar dit eller om hon drar dit direkt efter jobb. Vi får se, det är helt enkelt det som avgör. Kommer hon hem inom så hänger jag med, om jag hinner byta om förstås hihi. Känner för lite springtime!

Iallafall, detta inlägget skulle handla om Karna! Inte om någon träning:)

Har suttit och tänkt tillbaka lite.. Sommartider, varje dag, akkagrillen pommes, bilder, nudelsoppa, övernattningarna, nyår! Allt! Jag har verkligen riktigt roligt med dig cowgirl HAHA, vet inte var jag fick det ifrån;D HIHI.. . Men det jag vill säga är att jag sakar dig jättemycket och jag har bara sån lust att packa mina grejer och åka in till dig och vara där någon dag, välkommen? HAHAHHA. Skojar, men det hade varit skitkul och vill verkligen träffa dig soooonish!

Gud, vad hade vi gjort om inte internet funnits? Fc.. HAHA! När vi spelade fotboll, bollskallar.. Åh, vilka år!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, jag funderar på att söka in till handel linjen verkar vara bra och lockande:D, hur är din klass är den blandad med svenskar och blattar eller är de bara svenskar och blattar?

2010-01-19 @ 22:00:02
Postat av: karna

GARAAAAAAAAAAA :'( <3 <3 <3 HAhahah så jävla söööt är du ungee!!! <3 SAknar dig och jaaaaa jag vill komma hem, men har inte något lov alls i vår :S :S.. Meeen, idén om att du skulle komma upp låter braooo (Y) + du e 18 nu, så jaa :D perfa!! <3

;D hahaha..



Har inte ätit pastetan ännu, väntar på ett brao tillfälle ;)



TACK du är underbarast <3

2010-01-20 @ 23:38:10
URL: http://anrak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0