Ny favorit

Milan Stankovic är en riktig favorit hos mig just nu! Haa, skitbra låtar och snygggggg.. Ja det är han!:) Sitter och lyssnar på hans musik just nu, mmums. Innan detta såg jag filmen Something New, den var på trean! Sorry, den var inte alls på tv6 eller tv8. Hihi!

Iallafall, kolla videon. Grym! Låten heter Face, grym!!!

Kommer han till Sverige är jag på plats! Mmm! Tre riktiga favoritartister har jag, som är bosniska!:) Det är Dino Merlin, Boban Rajovic och Milan Stankovic, nej jag kan inte glömma den sötaste! Stevan Andjelkovic!! :) Så fyra stycken vad jag vet!:)



Som sagt, videon är sjukt grym och låten är skitbra! Love it! Men det enda jag inte tycker om är, eller jag ska inte säga att jag inte tycker om det.. Lite dumt bara, att de redigerat hela videon så myyycket.. Ser ju ut som om han har jättemycket smink/puder :/...

Några bilder från videon. Kolla bilden längst ner, ser det inte ut som om han har mycket smink?:((((((( Men jag säger inte att han inte är snygg för det.. Snygging! Gillar första bilden starkt! Andra bilden tog jag med, just för att visa vilken stil killen har! Mmm ;))))


Här är bild på alla mina favoriter just nu:
Boban Rajovic

Strunta i texten på bilden, var bara tvungen att ha denna bilden. SE PÅ HONOM!!!

Stevan Andjelkovic! Jag kunde tyvärr inte hitta någon bättre!:/ Letat ett tag nu.. Detta var ganska längesen också, så han är äldre nu.


Milan Stankovic! Får bli två bilder, den andra bilden ville jag bara visa klädstilen på.


Enkel och snygg! Fin klädstil killen har, mmah:)

Okej, jag kan inte sluta titta på bilderna på google.. Kolla denna! Gahhh..

Okej, sista, LOVAR.


Dino Merlin! Legend! (Bästa)

Kommentarer
Postat av: ?

Milan Stankovic är inte bosnisk han är serb:D

Önska han var bosnisk...

2010-06-29 @ 12:24:32
Postat av: ebba♥

MILAN STANKOVIC ÄR DEN HETASTE MANNEN EVER!

2010-07-18 @ 17:29:23
URL: http://ebbmundt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0