Saknar Stockholm

Tänkte bara visa en bild som väcker så många minnen från de underbara två dagarna som jag spenderade i Stockholm förra året, herregud jag vill tillbaka..


Denna bilden älskar jag! Bara för att tröjan är så himla snygg, och jag älskar den så sjukt mycket! Tycker bilden är cool, faktiskt. Men som ni ser så jag har klippt bort ganska mycket utan bilden, den är jättejätte mycket större egentligen. Varför jag klippt bort den? Jo, för att det är just på denna bilden (har fler) då vi står och kollar på Kenza som går förbi oss, efter att ha intervjuat våra idoler.. Orättvist! Folk skrek hennes namn, hah! Hon bara fortsatte gå, fast sen stannade hon en liten liten kort stund och tog kort med några "fans" sen när folket började närma sig stack hon in i taxin.. (en rolig grej, inget jag ska ta upp just nu) Men synd att man inte hann se henne riktigt.. Jättesmal tjej och fin! Har btw, även en video då vi är helt trötta, sitter och väntar.. Sen hör man mig säga "se hon" (kenza då) och börjar filma, men kameran klyddade så man ser bara just då hon går in.. Hennes rygg, woho! Haha..


Här.. Bilden printade jag från en video som jag spelade in, ser jag inte LYCKLIG ut? Haha, lite död också? Efter att ha stått och väntat från åtta på morgonen till fem på eftermiddagen, men vad gör man inte för något som man blir lycklig av? Plus, det dumma :( Att när vi stack för att ta tåget, så bara några timmar senare kommer Tokio Hotel ut och skriver autografer till fansen, jag dog när jag fick höra det... :'(
Nu går jag och gör annat. Ha det bra, guys!

Kommentarer
Postat av: Jasna

Vart köpte du tröjan? :)

2010-07-08 @ 01:22:29
URL: http://Jasna.bloggplatsen.se
Postat av: amanda

Åhh, tröjan ♥ ge mig!

Vart haru köpt den? :)

2010-07-24 @ 23:20:01
URL: http://makesomenoisee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0