Tonight

Heyy! Ligger och ser på Pippi som är på tv just nu. Orkar inte göra så mycket även om det finns massor som måste göras. Igår natt mådde jag sjukt dåligt, spydde och allt. Sorry men ;P Haha.. Så idag är jag inte så speciellt glad av mig, mår lite sådär. Men jag ska inte deppa! Ikväll åker vi! Båter åker ikväll, sjukt kuuuuul! :) 

Mitt är packat, nu väntar jag bara på att toaletten ska bli ledig så jag kan duscha och fixa det sista inför resan. Sen när pappa kommer ska vi försöka få ner allt som ska med, hoppas verkligen vi får ner allt. Haha! 

Ah, detta blir det sista inlägget för jag kommer inte ha tid till att skriva mer innan vi åker. Kommer heller inte skriva under hela morgondagen i med att vi kommer åka bil hela tiden, sen vet jag inte säkert om det finns en dator där vi ska övernatta imorgon kväll. Men ja, vi får helt enkelt se! Det tar två dygn att komma fram, så jag undrar hur jag kommer klara mig utan dator i två dagar! Aja, nu ska jag göra annat. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Jasna

Svar; Aha okej :D jag vet inte riktigt hur jag hittade hit, du var nog länkad någonstans eller nåt xD nej jag har inte sett TH men det är min största dröm :D

2010-07-12 @ 19:53:47
URL: http://Jasna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0