Vilken stil passar jag bäst i? - ja, det kan man undra.. .

hojhoj. jag satt och tänkte vilken stil jag egentligen passar i? så kom jag på att jag kunde göra en liten bild med några bilder på olika "stilar" jag haft/har. vilken passar jag bäst i? i don't know.. . hah, jag gjorde detta mest för att jag inte har något annat att göra och för att jag inte orkar lägga mig än, tidigt ju! men jag är för trött, jag fattar inte hur ens energi kan försvinna så snabbt!

blev jobb idag, från tre till fem och sen stack jag hem. var hemma i några minuter och sen blev det ut. nu äter jag en macka med smör & ägg på, mums! jag älskar ägg - yaaaaaaaaa.

btw, nu är det inte många dagar kvar till konserten - jag har hört massor som ska hända, jag vågar inte åka dit!!!!! nu har jag ju fått biljetter & allt, betalat osv osv. det känns som om jag betalat någon för att dö/eller bli skadad - menar det. men men, får bara hoppas på det bästa! det går ju heller inte att ha så kul när man tänker " oh, tänk så händer något nu " eller något sånt.. :/ men meen. ..

nej nu ska jag äta upp min macka och sen ska jag sova, soooooova läääänge! (även om jag inte kan det, vaknar alltid senast nio-tio). synd!





jag ääälskar mitt hår på dessa två bilderna! noj, det brukar jag iiickke göra. haha, nej men ni kanske fattar varför jag älskar det? äääääjjjiij :) det ser ut som om jag sprayat och fixat, men nej det har jag inte gjort. vet inte hur jag fick det så. rockigt! ;D & de är tagna idag (A)



inte lite egobilder, nej! ;o

nu går jag, kram på er! kkkkkram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0