Utkast: Hejsan! ...

Hejsan!

Är hemma från jobb.. Stack med Selma till Mc Donalds och åt där, längesen. Så gott! Sen blev det hem, helt plötsligt kom allt.. Mår verkligen inte bra just nu, höll på att spy, fick sitta inlåst på toaletten en stund, det kunde komma när som helst.. Så nära! Usch, vill inte :/ Längesen man spydde och vill inte, uuh.. Oj, här sitter jag och äcklar folk som läser min blogg. Snällt av mig.. Nej men det är så det är, jag ska ju skriva av mig, that's why i'm writing and 'cause i love to write. ;) Ah.. Så nu har jag lagt mig här, kollar vad som finns på tv ikväll och jag har hittat två filmer jag vill se.

Den ena är Legally blonde 2, har nog sett den innan men är inte säker.. Älskar huvudspelaren (eller hur man säger), haha.. Så varför inte se den igen? Och den andra är Kalenderflickorna. Första filmen är på tv4 och den andra är på kanal9, första börjar klockan åtta och den andra börjar klockan nio! Lätt val, först börjar jag med ettan och om den är dålig så ser jag den andra när den börjat.. Är den bra, blir det ett lite svårare beslut.. Mhu..
Legally blonde 2


Ja, här sitter jag och mår skit just nu.. Och plötsligt känner jag mig ledsen också, fan är det som händer? Plötsligt kommer allt dåligt mot en, alltså det är ingenting som hänt.. Utan det känns bara skit just nu? Även om allt är som det varit de senaste dagarna.. Inget dåligt? Allt bra.. Vet inte.. Är kanske bara en känsla, i don't know.. Men förstår bara inte varför man mår sååå dåligt. Kroppen mår dåligt och så mår hjärtat också dåligt (inte bokstavligt talat). Aja.. Nu ska jag fortsätta att lyssna på några favoriter bland de sorgsna lååtarna jag har.. Love.. Så skönt att bara sitta och lyssna på sorgsen musik när man mår dåligt.. Varför?

Just ja, på jobb idag så skar jag mig också. Skulle bära på några backar och när jag tog upp en med massa pasta i, så var backen så bred att den var exakt så stor att den nästan inte fick plats att komma genom dörren, men mina fingrar fanns ju på sidorna också, vilket gjorde så de inte gick att komma genom på bredden. Men det brydde jag mig inte om utan jag stressade så mycket att jag bara gick rakt genom och sen märker jag att jag fick ont men sen brydde jag mig inte mer om det. Sen känns mitt ena finger blött.. Tänker, vad är det egentligen, har inte blött ner mina fingrar.. Sen tittar jag på ena handen och där är fullt med blod, mums.. Och fingret bredvid hade också lite blod på sig, hade skadat båda fingrarna, whaev.... Tog plåster på det med mest blod och fortsatte.. Nu gör det ont :/ Jag tar aldrig hand om mig själv, jag bryr mig aldrig om jag har ont i ryggen eller annat så jag kan vila ordentligt. Jag säger hela tiden att jag ska beställa tid för massage, har jag gjort det? Nej. Jag bryr mig inte om min kropp, om att den inte mår bra.. Vem går in med en bred back genom dörröppningen, så jag slår i händerna i väggen? Jo, jag. Jag måste sluta med att strunta i om jag slår mig eller annat.. Jag är ju tjej ;p Haha.. Jag har ju sett vissa tjejer som gråter så fort något litet händer. Men så ska det heller inte vara.. Men sen behöver man heller inte skita i allt som händer med sin kropp. Ta hand om dig själv Amela!!!!

Kommentarer
Postat av: Laila

Sötast :)

2009-09-01 @ 00:29:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: nadja

söt blogg !:D

2009-09-01 @ 12:29:52
URL: http://nadjaflinks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0