allt om - igen

Heeej! Jag är äntligen hemma och det känns så himla skönt, känns som om jag inte varit hemma alls de senaste dagarna. Ikväll känner jag att jag ska beställa mat med syskonen och så ska vi se Grinchen (stavning) filmen, min absoluta favorit! Sen ska Karna älskling också komma hem hit och sooova här, hon har ju äntligen kommit hem från Åland, my girl!:)

Något konstigt har hänt med bloggen så jag fick "göra om allt och ta bort allt" så nu ser den ut som den gör. Det är bara några små förändringar men det gör inget, jag tänker ha det såhär:) Det enda jag märker av är då datumet som står vid kommentarfältet och inte längst upp under rubriken som jag tycker om det, men får jag lust så ändrar jag någongång innan jag dör.

Idag har jag som sagt jobbat och det var helt okej, längesen man var på badhuset så det var lite roligt att komma tillbaka. Nu är jag iallafall ledig en hel vecka och jag är glaaaaad. Min födelsedag är om tre dagar, och jag har panik.. .

Igår jobbade jag till sex och sen blev det hem, äta lite och sen hämtade D mig på torget, vi åkte direkt till Malmö och där blev det bio. Ville ha någon romantikfilm men det fanns inte plats så det blev 2012. Jag har alltid avskytt den filmen och inte velat se den just för att alla älskar den och för att jag tänkte att dom som gjort filmen ljuger och bara vill ha pengar. Men jag kunde inte säga nej till D :) Så det blev den filmen och jag mååååste erkänna att den är bra! Riktigt läskig, uuuh... Hoppas INTE detta händer, jag hinner ju isåfall inte bli 20 år! Dagen innan jag ska fylla 20 år kommer jag ju döö isåfall.. Not funny! :/ Hiiiihi..

Nej nu ska jag byta om och sen ska vi beställa mat, mums! Vill ha kebabpizza, ja kebabpizza ska det bli! Och sen ska man bara vänta på Karna som förmodligen kommer vid elvatiden, övernattniiiing I MISS!:)

Och imorgon när man väl är ledig, så måååste jag ta tag i saker! Måste verkligen hitta klänning, måste handla saker till festen, ja allt som har med det och göra måste bli klart för på måndag, ja jag är puckad! Så har jag sagt åt min chef på badet att jag kan jobba från tjugo i (över(!?)) fyra till halv sju tror jag det var, mm.. Och just den dagen måste jag hämta nyckeln till lokalen och börja fiiixa inför tisdagen! Men i och för sig så är jag ledig på tisdag så då har jag massor med tid! Bara någon hjälper mig (A). Nu måste jag gå, skrev ju det precis men går ju aldrig, kan inte sluta skriva.. Hih, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0