Bilder

Hejsan! Sitter och tittar på Grinchen nu, haha.. Ja jag är tokig i den, men denna gången visas den på TV3, varför inte titta dåå?:) Iallafall, nu har jag lagt in bilderna från festen och på presenterna jag fick, även något jag fick med mig hem från Malmö igår.

Idag, ja vad händer idag.. Jag vet faktiskt inte, har ju precis vaknat och har inte hunnit tänka ut något än. Haha.. Nej men det blir nog att bara stanna hemma, eller så går jag ut och hittar på något skoj, we'll see!:)

Här är iallafall bilder på presenterna med mera.. Festbilderna kommer i ett annat inlägg, ai?:)


Jag igår, med min lilla laptop.

Dessa fick jag med mig hem igår, love them!

Parfymer, smink, smycken, väska, bodylotion med mera.

Presentkort på H&M=300;-
Gina Tricot= 200;- +300;-
MQ= 500;-
KICKS= 400;-


TACK FÖR ALLA PRESENTER igen & tack för att NI KOM <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0