huvudverk aaaaaaaah

Haaha, sitter och skrattar åt mig själv. Snacka om att leva livet! Blev lite mycket igår, så jaaa ni förstår själva hur jag mår idag!:D Har precis nästan vaknat, vill sova mer mer mer men var tvungen att gå upp pågrund av att jag skulle göra en sak åt mamma för hon inte är hemma. Ja, varför inte lägga sig igen? Nej, vill inte sova bort hela dagen även om jag somnar till när som helst.. Hihi.

Igår, sjukt kul! Min hals är lite smådöd och gör ont, men whaev! Man lever bara en gång va?;) Haha.. Det var sjukt skoj iallafall och sen blev det mat på Max vid tre tiden och efter det blev det hem.. Hahhahah, på hemvägen! Herregud, M sjöng och hahhaha, nej vi ska inte säga mer.. Jag kunde iallafall inte somna, så trött som jag var! Men när vi kom hem.. HAHA.. Vad tror ni jag och Selma gör? Jo vi sätter oss och spelar kort, fullegubbs. Sen somnade jag dirket, skönt!

Men jag tog några kort också när vi kom hem. Glöm inte att lägga till rött läppstift också, det gick ju boort mot kvällens slut.


Hihi.....

Btw, Bussjävlachafförjävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0