Kladdkaksmuffin

Hojhoj! Nu tänkte jag ställa mig upp (oooorka) ha ha.. & fixa kladdkaksmuffins, jag skulle ju baka med lillebror för någon dag sedan men sen ville han inte för att jag inte orkade just då han ville, alltså då jag kom hem från skolan. Så det blev inget av det, nu ska jag iallafall upp och se om vi har allt som behövs och sen ska kocken Amela määstaren baka kaka! ;D Haha..

Hoppas bara på bästa resultat: deeeeegiiig&geggiiiiig i mitten, mumsmumsmums! Det är så Amela älskar det!:)
Åååååh, nu blev jag ännu mera sugen, nu måste jag bakabakabaka (A). KRAM


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

hej du! vilken söt blogg du har :)

ta hand om dig!

2009-12-10 @ 18:57:52
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0