JAG ÄR HELT SLUT!

Hejsan mina söta läsare.
jag hoppas att allt är superbra med er! själv har jag superont i mitt huvud, känner verkligen att det är extra tungt idag.. hmm.. hah, iallafall. dagen började med att vakna, orkade verkligen inte stiga upp men praktiken väntade, hallo? så jag cyklade dit och där kom A. vi gjorde massor med skoj idag, och jag är helt slut.

när jag slutade gick jag till pappa och väntade på honom. sen cyklade vi hem. jag var såå trött att det första jag gjorde var, var att jag tog en risifrutti och sen la jag mig. vaknade precis! och mitt huvud är tryngre än vad det var innan idag.. håller nog på att bli sjuk, men men.

nu ska jag äta ballerinakex, kex med choklad i och dricka coca cola. till det ska jag sätta igång TH-musiiiik, då blir man alltid på lite bättre humör. så nu ska jag göra det och hoppas att ni haft en bra dag, som mig (förutom ont i huvudet) och ha en fortsatt bra kväll. kram på er, vi hörs nog kanske kanske lite senare, eller så får det bli imorgon efter praktiken. då ska vi handla! kram :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin bild.:)



Sv: haha oj då. :p

Haft en bra dag? Kram

2009-02-23 @ 22:20:41
URL: http://tiildah.webblogg.se/
Postat av: Anonym

FAn avd sööt!

2009-02-23 @ 22:28:43
Postat av: Anonym

usch va jobbigt med huvudvärk. Jo det är bra. :) ska snart sova. :p



Va rolgit o åka till bosninen? Skulle du åka dit med kompisar sånafall? :)

Kram

2009-02-23 @ 22:47:18
URL: http://tiildah.webblogg.se/
Postat av: Anonym

okey, va roligt :)

sov gott :)

2009-02-23 @ 22:55:34
URL: http://tiildah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0