SVAREN

Caroline : När började du blogga? :)
Svar: hmmm.. ja, det var väl nog där runt ett år sedan kanske, liite längre. (: men det syns inte på bloggen eftersom att jag helt plötsligt fick ångest och ville ta bort allt, så jag raderade allt i bloggen, sen fick jag för mig att radera bloggen. så det gjorde jag, men efter en-två dagar så fixade jag den igen, med samma namn & allt. ;p

Anonym: fin blogg du har:O:D 
Svar: Tack tack! (:

Amanda: Fin blogg, har du gjort den själv?
Svar: Tack taack :) ja, det är klart att jag gjort den själv, haha (A)

Anonym: vill du få fler läsare?
Svar: Vem vill inte det?(:

Becca: Hur många besökare har du per dag?
Svar: Hmm. Nu den senaste tiden har jag haft upp till 23 besökare, jag tycker det är kanon! tycker verkligen om när man får fler besökare hela tiden, blir så glad av att folk tycker om att läsa ens blogg. hoppas på fler och fler hela tiden! :)

Joanna: hur lång är du?
vad ska du söka på gymnasiet?
kraaaam;D
Svar: Jaa.. sist jag kollade, var jag 161 och det var första året på gymnasiet. & svar till andra frågan: haha, hmm. tack för den! (Y) ;) nej men, jag går faktiskt andra året på gymnasiet, Handels programmet då.


Tacktack för era frågor! :) & förlåt för så sent svar! /:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0