bättre humör?

Hejsan!
efter lite sömn så är jag tillbaka och på lite bättre humör, förlåt att jag var som jag var innan. förra inlägget blev konstigt, men ah. man kan ju inte hjälpa det när man är arg och ledsen! men men, klockan är tio och jag hade tänkt lägga mig, men först så ska jag packa gympaväskan så att jag inte behöver göra det imorgon, you know, i need to sleep! hah, sen ska jag också äta något så magen inte kurrar under tiden jag ska sova, då går det ju inte så bra med att sova, huh.. . men men, kortfatta dagen lite? jag skrev ju i förra inlägget om dagen, men ah efter det så har jag bara sovit och surat som f*n.. . som sagt, kan inte hjälpa det när man inte är på humör och när man mår dåligt.. . men men! jag sitter fortfarande och tänker på hur provet har gått, em? jag vill ha svar nu, så nervös.. . hah, huve.. . aja, här sitter jag och är trött, vill sova och lyssnar på musik, minns ni låten calcutta (taxi,taxi,taxi) med Dr. Bombay? hah, det är den jag sitter och lyssnar på just nu, jag har alltid tyckt om den låten och kommer förmodligen alltid att göra det, den är så bra höhö (A) nej men man tänker lite när man var som barn och lyssnade på den låten, aaalla älskade den då! nej, nu bytte låten och nu är det då Beyonce - single ladies, som jag redan nämnt i något tidigare inlägg att det är min nuvarande favorit. riktigt bra är den! jag ska se om jag någongång kan lägga upp videon, så ni kan se hur dom dansar, riiiktigt nice! men nuuu ska jag äta. sen packa och därefter blir det sängen. ni får ha det så bra - puSs.



1337

Kommentarer
Postat av: anonym =)

så himla vacker =)

2009-01-22 @ 22:19:55
Postat av: amela

svar till "anonym =)": varför är du anonym teddyboy? /:

2009-01-22 @ 22:23:10
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: TeeeeeeeD

så du vet vem jag e haha ;) <3(K)

2009-01-22 @ 22:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0