angående praktiken

hojhoj.
här sitter jag, helt trött.. vaknade precis och har sån huvudverk! vill ut och ta luft, kanske äta någonstans också.. men jag har ingen ork, får se om jag gör det senare. . . eller något, men iallafall. vilken dröm jag hade! hah, vi går inte in på något, men men.. . imorgon blir det praktik igen, jag vet inte om jag längtar eller vad jag gör? jag vill ju bort från allt och alla just nu, imorgon kommer jag ju ha så mycket att göra så att jag inte har tid att tänka på något annat än just det jag håller på med. så är det ju när jag praktiserar, så det är just därför jag längtar dit, men sen så blir man så trött när man kommer hem att man bara vill sova och man hinner inte plugga (om man har läxa - prov - med mera), man hinner inte gå ut och umgås med vänner, man hinner inte göra så mycket när man är så trött, det är ju då man bara vill lägga sig i sängen och somna. och när man gör det så vaknar man dagen efter och puff, samma händelser idag igen.. . och när de två dagarna gått förbi så kommer då skolan i tre dagar, som bara försvinner så snabbt! alltså, måndagar & tisdagar, (nu för tiden) går så söligt, men när skolan börjar, onsdag, torsdag och fredag, så går dom riktigt snabbt och sen kommer då helgen, som också går snabbt, and later, back to monday again! så, aah. ni fattar? (: men men, som sagt skönt att få komma bort från allt och alla och bara tänka på vad man ska göra när man håller på med att fixa mat och städa och så. . men aaa, man blir ju trött.. . nej nu ska jag inte prata om detta längre, jag hade tänkt lägga upp en video på beyonce - single ladies, jag sa ju att ni skulle få se hur coolt dom dansar, men det fungerar tydligen inte, fortfarande. puh.. . nejnejnej, då får jag väl ta och äta ballerinakex istället - älska! jag har faktiskt tänkt lägga till lite kategorier, tycker det är ganska fult & tråkigt med bara en kategori "allmänt".


em.. . bilden är, typ, så, em, ja, ni fattar? ful. HAHA, nej men jag ville lägga upp den eftersom att.. . nej, jag gillar bara det stängda ögat! bara elin fattar, men WHAEVAAAH! ;D pusspåer!


Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiit ;)

hahah, elin fattar :) yes i doo! bv <3

2009-01-25 @ 17:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0