Jag är helt slut... .

hejsaaan.

längesen? japp & sorry för det. men ni vet att jag fortfarande inte har egen data som fungerar, men jag har ändå skrivit minst ett inlägg om dagen innan. orsaken till att jag inte skrivit nu är för det hänt lite mycket under dagarna. jag orkar inte skriva något om det nu eftersom att jag är såå slut, orkar ingenting, hih.. har jobbat hela dagen, från elva till sju.. medans alla andra varit på stranden och solat och badat, skönt! jag vill också! så imorgon innan jag ska jobba ska jag dit och stekaaa, börjar fyyyra imorgon och stänger med min älskling josse! :) love you <3. aja, vad ska jag göra nu då? jo, jag hade tänkt gå ut och ta en glass, eller en fika. får se vad jag känner för när jag väl gått ut. hih, ja och superfint väder har vi haft idag och har det forfarande, det gillar vi! har haft jättemycket att göra på jobb också, skönt när tiden går snabbt, när man har mycket att göra. men sen säger ryggen till att den inte orkar mer.. men men! har även fått nytt schema igen, kul! får vara ledig nååågra dagar, sköönt. (om ingen måste/kommer byta med mig med deras tid, förståss). men det är bara kul, mera pengar till mig. yaya, nu ska jag ut.. ta hand om er! kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0