den 2;ra datorn fungerar!

Hejsan. hoppas allt är bra med er, med mig är det helt okej. lite ont i magen men det är bara för att jag är hungrig, som vanligt (: ja, vad ska man göra idag? fint väder ute, så jag vill jättegärna till stranden, men vi ser ju. det är sååå skönt nu när man inte jobbar, har varit ledig i tre dagar nu, + imorgon, sen blir det jobb igen. snyft. jag har hört att det kommer vara fint väder på lördag, just som jag alltid säger : alltid fint väder dåå jag jobbar, alltid fult väder då jag inte jobbar! och nu på lördag, om det blir fint väder, synd om mig dååå. för jag börjar tio till sex, jag hinner inte gå innan jobb för att soola lite, och hinner inte heller efter jobb. men men! kommer väl andra dagar med fint väder.. just idag är det ganska fint väder så ska höra med någon om någon vill hänga med till stranden.

ja, igår kom ju karna hit. det berättade jag ju, hih.. vi åt tårta och det första karna frågade var, varför vi firade. hahahaha, asså.. jaj, lite kul va det.. vi muslimer, vi köper tårtor och sånt bara sådär. inte bara när någon fyller år eller om man ska fira något.. haha :) så vi åt lite tårta och sen skulle vi se film men blev avbrutna, snyft. så vi spelade kort på balkongen och skratta som f'n. men innan det åkte vi till city gross och där köpte jag chips. mums, och seeenare gick vi ut igen, gick någon runda bara.. skönt! jahap, ska vi se vad som händer idag då.

btw, jag har kämpat som f'''n med att fixa min dator för att få tag i bilderna från bosnien från 08. för det är där jag har bilderna, jag fick igång datorn, lyckades ta två bilder, lägga in dom på bilddagboken.se och sen stängdes den av. men tur var fick jag upp den jag ville ha som mest. fast när jag tittade på bilderna snabbt, fanns det flera jag ville ha.. saknar stället så mycket.. seriöst, jag vet inte vad jag ska göra... . . ;s & plus att min storasyster åker dit nu på fredag. aja, hon får ju ha så kul och hoppas hon kommer hem med fiiina tokio hotel saker till mig, om inte annat också (A) hahaa.. men iallafall, så stängdes datan av och det är ingen idé att försöka starta den igen för stängs den av en gång så kommer den sättas på och stängas av direkt efter, så håller den på så tills man stänger av den. så har vi haft en dator som jag använde innan, som också stängdes av på samma sätt.. men det har gått flera månader, nu efter att vi bara låtit den stå i vårt rum. så jag tog chansen och försökte se om den fungerade nu, whups. här sitter jag och är inloggad på den datorn just nu. har varit det i en halvtimme nu kanske. så länge brukar det inte gå, haha.. så jag tror hela tiden att den kommer stängas av närsom helst.. därför får jag snabba mig med att skriva.. hoppas bara den inte stängs av för jag har verkligen saknat en data.. :( haha..


här är bilden jag ville ha som mest.. miss it, det var typ en av de första dagarna i sapna, gick direkt till "stan" för att kolla runt och satte oss på ett fik. haha, ohnej.. & detta blev mitt ragg.. ;p haa, ohnej. miss it.. btw, tröjan jag har på mig. den är spårlöst försvunnen! jag får damp, jag vet inte var den kan vara, den kan inte vara i bosnien nej! för nej, jag älskar den tröjan. den är då röd och inte orange som den ser ut att vara på bilden. jag fattar inte, den är borta och istället har jag en exakt samma fast i rosa.. varfan fick jag en rosa ifrån? ph.. :/


här är den andra bilden jag fick med, hann inte titta vilken det blev förens jag klickade in den på bilddagboken. men jag ska inte klaga, jag vill bara ha bilder, minnen! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0