090604

hello!
i'm back, my ladies! :)

okej, vad har hänt idag? jo, skolaförst och där hade vi "vanliga" lektioner och sen hade vi ett prov i näthandel som jag redan berättat om. hm, jag skrev för fullt men tror inte att det var rätt. hah, alltså jag tror att jag skrev på fel, om ni fattar? :) men men, efter det stack jag och hjälpte mamma, därefter träffade jag janna & elin på palmblads. sen blev det att handla studentpresent till karna, sen stack janna och då blev det systrar & bönor för mig och elin. sen kikade vi lite i stan, och sen kom jag på att jag ska på bröllop på lördag, då jag jobbar. så gick vi dit och frågade om det fanns någon möjlighet att byta med någon, vi får se hur det går! för jag vill verkligen till bröllopet, jag älskar bröllop och ja, jag bara älskar det! hela familjen ska dit, varför ska jag då stanna :( + att det är i landskrona.. uupppp:) 

iallafall, sen vid sex blev det att cykla hem, var hemma några minuter och sen stack jag och selma till en tjej som färgade selmas hår, och nu är jag hemma, kom precis därifrån. jätteskoj var det idag, måste jag säga:)

imorgon består dagen av, idrott första lektionen - då ska vi fika (äta frukost tillsammans för det är sista lektionen för tvåan i idrott) och sen har vi en lektion, vet inte vad vi ska göra där och därefter har vi engelska, eller ja.. läraren är på plats, skulle leka lekar, men tror inte alla kommer. eller, kommer någon? men men. sen slutar vi, och jag tänkte precis skriva "jag undrar vad jag ska göra sen, vad man ska hitta på med sen", men så kom jag på dåå... det är karnas student imorgon. så det blir att sticka hem, duscha & fixa sig och såå. bestämma med janna & alla andra var vi träffas och hur vii tar oss dit. men det blir nog buss, vi ser! jag vet inte ens vad jag ska ha på mig, buuuuuuuuuuuuhwps.  & lördagen blir det då bröllop hela dagen, skoooooooooooj. om någon kan byta med mig dåå (A). nu går jag, puss & ta hand om er! :)

Kommentarer
Postat av: isa

jo allt är bara bra , sj? :)

Fin du var på bilden

2009-06-06 @ 20:34:51
URL: http://isaisaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0