I DON'T NEED THIS SHIT

..... rent ut sagt, känslorna tar över ibland.

1,2,3,4,5,6,7,8,9.............. osvosv. ja jag kan fortsätta räka, men det hjälper inte. jag kan bara säga att jag är så, jag ska inte säga arg och inte heller sur, men däremot ska jag heller inte säga glad eller lycklig. något där emellan är jag just nu. sur är jag inte för jag vet att ni som vet att jag (blev) sur lätt innan, men det ni inte vet är att jag inte blir det så lätt längre, inte lika lätt iallafall! men det dumma är att bara för att jag blev sur så lätt den gången, så tror ni att ni vet hela mitt liv utantill och hur sur och glad jag blir. ni vet inget om mig - so take it!  glad är jag heller inte för det finns så många orsaker som gör att jag inte kan ha ett leende på läpparna, som gör att jag inte kan vara glad eller lycklig. men tro mig, jag gör allt för att lyckas göra det NI inte vill! du tror du kan göra som du vill, gå till henne och sedan komma till mig när hon inte finns vid din sida, but later är du hos henne igen, då jag inte är vid dig. man kan inte ha allt man vill här i världen, du vill ha två saker och det du får är en av dom, den andra kan du glömma, tro mig. från och med nu - som sagt, it's over! sen, du! du, nej jag tänker inte ta upp något om dig för ner, haha, jag kommer inte på något just nu, det är bara för mycket. jag förväntar mig ingenting av detta, vill bara skriva ner allt, alla känslor, när man ändå inte kan lita på någon, inte en enda person! nej! så därför tar jag det i min blogg, och ja nu tänker ni säkert, är du dum eller? du kan inte berätta för dina vänner utan du berättar i din blogg, där alla i hela världen kan läsa det. då säger jag bara såhär, jag skriver ner det men jag säger som sagt inte om vem och om vad detta handlar om. det är bara ett inlägg, ett inlägg som hjälper mig att få ut alla känslor, alla tankar som finns i hjärnan, allt. thats it. du tror du kan komma när du vill, du tror du kan komma när du vill, du tror du kan göra vad du vill, ja massor av sånt. man tror helt enkelt att man kan utnyttja folk hur som helst, när man inte har dom man tycker är coolast och bäst, så går man vidare till the next one. en dag kommer det inte vara så längre, en dag kommer ni inte kunna göra vad fan ni vill! ett inlägg där massor av känslor bara öser ner, allt som finns i hjärnan trycker fingrarna ner allt på tangentbordet och allt kommer upp här. jag förväntar mig inte att ni där ute ska förstå något i detta inlägget och kommentera det. jag skriver det för jag vill få ut alla jävla känslor, jag tänker inte berätta vem och vad allt handlar om. som sagt, allt som finns i hjärnar skrivs ner men inga namn ges och vad saker och ting handlar om. försök klura ut det, du kommer inte lyckas. oavsett om du tror att du kommer klura ut det, du tror fel. nu ska jag duscha och sen ska jag fixa mig, därefter väntar jag på att minela ska bli klar så ska vi ut, i don't need this shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0