Stina-Lee är gravid!

hellou!
för er som inte visste så är Stinalee gravid, såå sött! :) hon som är sååå vacker, undra hur sött barnet kommer bli. aww :) ett stort grattis till dig Stina! hoppas allt går så bra det bara kan! alla pratar om det... .

tjatjatja, igår blev det bara ett "god morgon", sorry. men hade inte tid med att skriva mer, hih.. dagen började med att jag vaknade och började prata med pappa lite, sen gick jag och la mig igen, intressant? haha.. nej men när jag väl vaknat så började jag stääda lite här hemma och sen blev det in och duscha, byta om och åka in till malmö. skoj skoj.
när jag kom hem var jag riktigt trött, ville bara lägga mig men istället spelade jag lite kort med syster. jag älskar att spela kort, gör inte ni det? hahaha :)

okej, vad ska jag göra idag då? njaah.. jag vet inte riktigt, hade varit skönt med att läsa en bok, men jag har ingen och jag orkar inte gå/cykla in till stan och låna en bok på biblioteket, men det får jag nog göra.. eller?

jag vet att det är sant,
jag vet att det är så det ska vara,
jag fick bevis också!

vet ni? jag har nog smakat på flera olika kladdkakor nu, hah. väääldigt intressant, jag vet! nej men, på coffé house har dom jättegod kladdkaka, vår är också god men lite mer mörkaktigare, om ni fattar? och sen min egna, den är ju god den med, men inte så god som den ska vara, fast igår smakade jag på en, gaaanska god, tror det var på waynes caffé. (intesäker).

iallafall, ikväll är det Ugly Betty, klockan 20.00 & efter det kommer Desperata hemmafruar, men om jag inte minns fel så sa dom på tv, att det skulle vara dubbelavsnitt idag eftersom att det skulle vara säsongavslutning, eller? naj, jag är helt förvirrad nu, men men det är bara bra att det inte är slut & att vi kan fortsätta titta varje tisdag! hah,


nu ska jag söka på google om Tysklands hotell, någonstans man kan sooova?
ja vi ser, men ni får ha det superbra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0