I LOVE IT!

hejsan. idag har det hänt ganska mycket, först blev det skola, fem i halv elva. skönt att få sova ut! mirela körde mig, snällt! :) jag mötte elin och vi gick upp till lektion, under lektion och lunch, blev det mycket skratt - det gillar vi. när vi sen slutade blev det att hjälpa mamma och efter det hjälpte jag pappa snabbt, sen var selma jättesnäll och hämtade mina jobbkläder till mig och vi gick lite på stan, jag orkade verkligen inte cykla hem igen efter att jag fått göra det två gånger innan. så hon hämtade sakerna :) jag hittade mig en jäääättefin klänning på gina tricot, även världens finaste liten väska :)


seriöst, är den inte bara sååååå snygg? mums. jag minns inte var jag såg vväskan först, men jag tror det var på reklam. jag blev riktigt kär i den och sen såg jag även att kenza hade köpt en likadan, då tänkte jag, att alla andra också skulle köpa samma och att det inte skulle finnas kvar. men nej då, jag tänkte fel :) jag fick med mig en idag. ihi, så glad! nej, nu tror ni kanske att jag köpte den för kenzaa gjorde det. nope! som ni kan läsa där uppe - tror att jag såg den på reklam först och blev riktigt kär i den. 129 kronor.  jag älskar väskan, jag tycker att den får mig att tänka på tokio hotel. jag vet inte varför, den bara får mig att tänka på tokio hotel, älska älska älska! jag är så glad att jag har den nu. love it!


man kanske inte ser så bra, men det är en klänning. riktigt gullig, fiin till sommaren, då man är riktigt brun och plus den färgen på klänningen till riktigt brändbrun hud. mums :) 199 kronor. hahaha, när jag skulle ut från gina tricot hör jag emra säga: oh, tiiitta! och så håller hon i klänningen, jag svarar " haha, det är den jag har här i påsen"  och hon bara "allvar"? hahhaa, vilka töntar. aja, jag är nöjd iallafall!;)

bilderna är tagna med min mobil :) visst är det bra kamera? ;) hiiihii.

när vi sen var klara blev det bort mot badhuset för jobb. ingen kom och jag fick typ, panik. eller, jag blev ju inte helt panikslagen, blev bara lite rädd, hiih. vill inte vara ensam i vattnet med flera stycken barn & vuxna. iallafall, kvart över sex, när vi börjat fick jag starta ENSAM. sen några minuter senare kom janna också. tur det! så det var bara jag och hon som skötte det idag i vattnet, men paula var där såklart hon också - på land. allt gick bra, förutom i slutet då barnen inte lyssnade på oss, aja. vi klarade oss iallafall och sen blev det hem. har ätit och nu känner jag att jag är sugen på chips och coca cola tillsammans med lite goooodis. ska se om det finns något skoj på tv, annars startar jag Björn Gustafsson - längesen det!

imorgon får vi soooovmorgooon :) minns inte riktigt, men runt kvart över elva  eller är jag bara ute och cyklar så åker bussen till malmö, vi ska alltså på en mässa i malmö med klassen, ska bli kul det! och jag vet att jag inte lagt in bilderna från förra mässan i danmark, men jag har inte fått bilderna än. sorry! jag vet inte när vi sen är hemma igen, kanske runt fyra-fem. vi ser! nu ska jag iallafall göra annat. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0