Ja..

Var börjar jag? Kan säga roligt att jag inte skrev något alls igår? Haha.

Vad hände igår då?
Först började dagen med jobb på badet, efter det stack vi snabbt till stan för att se modevisningen, därefter stack vi hem, för fixning. Duschade och började fixa mig. Sen möttes jag och Frida på övre, vi tog bussen tio över sex in till smyge. Tack! Vi visste inte ens var vi skulle, vad vi skulle säga när vi skulle på bussen.. Ingenting. Tack så jättemycket Karolina, för att du mötte upp oss och sa var vi skulle osv osv! Och tack för en rolig kväll med dig! Tack även till Frida, jag hade riktigt roligt med er två, hade ni inte varit där hade jag gått hem! Bra med bra vänner! Blev också överglad när jag såg att Tarik var där, hih..

Vi tog bussen kvart i elva, jag kunde inte vara där mer!

När vi kom till övre, mötte vi Selma och tha boyz, sa hejdå till Frida och så var jag lite med dom. Sen tyckte jag att det var tid att gå hem. Och idag blev det jobb, från nio till fyra och jag kan säga att jag är död!

Nu ska jag kränga ostbågar och dricka coca cola och äta massor med lösgodis! Ha det bra, puss.

Kommentarer
Postat av: frida!

Tack själv bästa Amela!:)<333

2009-10-26 @ 18:43:03
Postat av: amela

Hade det supertrevligt med er!:) Tack igen<3:D

2009-10-26 @ 19:02:06
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0