Fotboll

Jag saknar att spela fotboll! Fick den härliga känslan av att spela fotboll idag, eller innan! Var och intervjuade mannen jag pratade om innan och det gick hur bra som helst. Sen gick vi till Samels träning, där spelade vi lite boll med honom innan deras träning började. Vilken känsla att få sparka boll igen, åh jag saknar det & det är inte lite! Jag vill börja träna fotboll igen! Åh.. . Sen satt vi och tittade på när dom tränade, och så var det ett annat lag också, eller det var samma lag som spelade fast dessa var äldre och mycket bättre så våra ögon fastnade där istället. Sjukt snabba och duktiga! Speciellt målvakten, som inte alls är gammal! Ett år yngre än mig, och så bra? Ja, det är inte klokt. Släppte bara in ett mål & så bra som dom spelade, wooooow! Och att gräset var blött! Tänk då när det inte är blött, då han är mycket snabbare och stadigare! Kan inte förstå =) Har länge velat börja spela fotboll igen men finns inget lag jag vill börja träna med, inget roligt.. . Vad ska man göra? =(

IDIOT, BAJS, SMUTS, JA OCH MYCKET MER SOM JAG KOMMER PÅ MEN TÄNKER INTE TILLÄGGA NÅGOT HÄR MER! IDIOT, IDIOT IDIOT! ÄR SÅ FÖRBANNAD, JAG HATAR FOLK SOM TROR ATT DOM KAN GÖRA VAD DOM VILL OCH SEN NÄR MAN SÄGER IFRÅN SÅ BLIR MAN KALLAD FÖR IDIOTISKA SAKER! FÖRSÖKER MAN SEN GÖRA NÅGOT ÅT SAKEN KOMMER DESSA MÄNNISKOR BARA GÖRA SAKEN ÄNNU VÄRRE FÖR ATT VISA ATT DET ÄR DOM SOM BESTÄMMER. NÅGON DAG KOMMER NI ÅNGRA ALLT NI GJORT OCH GÖR, NI KOMMER ÖNSKA ATT NI ALDRIG VÅGADE GÖRA NÅGOT SÅNT. JAG HOPPAS ATT NI NÅGON GÅNG KOMMER LÄRA ER HUR MAN SKA UPPFÖRA SIG. ÄR SÅ FÖRBANNAD! Detta hände inte mig, utan en sak hände som fick mig att bli arg och som handlar om detta!

Sorry att jag skrev av mig lite, men det är det jag gör, det är därför jag skriver & för jag älskar det.

Anyway, sen blev det hem och har precis duschat. Äter godis, även om jag är jättehungrig. Men whaev!

Imorgon är det skolfotografering med klassen, vad ska man ha på sig? Ska man vara vanligt klädd? Ska man vara extra fin? Ska man gå i mjukiskläder? Ja folk brukar ju ha dom frågorna i skallen dagen innan! Men jag tror jag tar något vanligt, men ändå inte för vanligt om ni förstår. Ah, vi får se imorgon. Så har vi bara en lektion efter fotograferingen och därefter ska jag och Elin till stan och fika eller luncha, sen vid tre blir det möte med elevrådet, WOHO?

Långt inlägg? Lev med det! =)
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Vad är det för slags arbete intervjun går ut på? :)

2009-09-24 @ 22:02:45
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0