jag får väl skriva ett inlägg dååååå

Hej. Känner inte alls för att skriva idag, det är inget som hänt. Jag var helt suuper glad innan, så det är inget sånt.. Känns bara, tomt. Vet inte.. . Em, ja jag kan väl berätta vad som hänt idag..

Skolan började åtta, var sjukt trött. Vi såg klart filmen, minns fortfarande inte vad den heter. Men tar jag reda på det eller minns jag det så skriver jag ner det såklart. Sen var det mentorsamtal och efter det UFarbete..This is, scary?!

Sen efter det blev det hem och jag somnade direkt, till min indiska CD, så bra! Så skön att somna till, lugna låtar osv osv... . Så när jag vaknade kände jag mig sjuk, fast det är jag inte! Vet inte varför jag känner mig som jag gör, lite nerdragen bara.. Jaja, nu ska jag iallafall se om jag kan få i mig något att äta, jag åt ju inte då alla kallade på mig här hemma, såklart! Nej men jag känner inte för att äta direkt när jag vaknat, nah.. .

Så efter det ska jag nog ut och ta lite luft, åh jag är så trött..

Prov på torsdag, kanske dags att plugga?



Märks att jag är trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0