What do you want from me?

Hej sötnosar! Idag är jag på topphumör! Dagen började med att jag var sååå sjukt trött och ville inte gå upp, ville verkligen inte det. Men det gjordes eftersom att det var tvunget, stack till skolan för att göra Nationella provet i Svenska B. Så nu är det gjort! Jag vet inte vad jag ska säga!;( Haha... Skitsamma! Efter det så gick jag, Karolina och Elin till Systrar&Bönor för fika och sen sa vi hejdå till Elin och vi fortsatte till körskolan. Jag är duktig som går dit!=)

Gjorde ett prov och denna gången, 2ra gången gilt fick jag 55 poäng! Jag blev besviken för jag ville bli godkänd, men jag kan heller inte ha så stor förhoppning ändå, jag har ju precis börjat och det är bara andra gången jag gjorde provet. Till och med att jag inte ens läst i böckerna, jag använder inte den tjocka boken till prov. Jag kollar bara i den tunna boken där alla märken/skyltar är med.

Hm, kanske ska ta och läsa genom den tjocka boken? Eller åtminstånde börja i den. Kanske går bättre då! =)

Nu ska jag iallafall vila lite, sen ska jag duscha och börja fixa mig. PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0