Svårt att hitta....

Tjena tjena! Sitter och bläddrar från kanal till kanal men hittar inget jag fastnar för.. Det visas massor med film ikväll på TV och ändå hittar jag inget kul.. Har inget kul här hemma heller som vi kan se.. Åh, vilken tråkig kväll! 

Idag har jag bara tagit det lugnt, just för att jag bestämt mig för att måndagen påbörjar annat än att "ta det lugnt".. Bara det fungerar och hoppas det håller! Iallafall, lite senare mot kvällen, vid halv nio gick vi ut för att gå en runda. Satte oss i stan och pratade lite, jag handlade såklart med mig ostbågar och mersaft. Gott! 

Nu ska jag fortsätta äta mina ostbågar och försöka hitta något kul på tv, får damp snart! 

I miss you! <3


Kommentarer
Postat av: H

Hej :) fin blogg

bor din pojkvän i bosnien eller?, jag har också pojkvän i Bih, och det är så jobbigt när man saknar varandra....a najgore je kad se mora cekati sommarlov, usch <3 ha det bra

2010-08-03 @ 13:02:11
Postat av: amela

Svar till H: Hejhej, tack så jättemycket!:)

Ja, det är svårt. Joj, sad cekala typ 6-7 dagar a neznam kako cu cekati godinu dana fan. hihi.. men bra att ha något att längta till iallafall:) hoppas det går bra för er!:) Kram.

2010-08-03 @ 18:58:42
URL: http://amelath.blogg.se/
Postat av: H

svar: jaa usch..alltså tebi je bar lättare,tvoji föräldrar tebi daju,a meni ne..nisu bas za da imam kille i Bih,tako da eto ja i on se krijemo..imamo kontakt lite na fb i mob, al da moji föräldrar ne znaju haha,pa eto mozda iduce godine ne budem isla u bih, pa tek 2012,usch det är verkligen jobbigt, men vi älskar varandra så otroligt mycket,sad ce 1 år jos malo...uvezi od 2009 haha <3

mamma och pappa skulle få damp na mene om dom visste,da sam s njim,..jooj haha aja ha det bäst, följer din blogg jämt //

2010-08-04 @ 11:45:48
Postat av: amela

Svar till H: A vem är du då?:) Kako se zoves i dje zivis? Vad glad jag blir att du följer bloggen:) Har du ingen blogg?



Aw, allvar? Meni je drago da znaju, det gör det hela mycket lättare. Ja sam svoga träffala för två år sen när vi var där, så umgicks vi och så. Men nu när vi åkte dit igen blev allt mer allvarligare. Al varför berättar du inte? Bilo bi bolje, a sto nedaju da imas u Bih? Bolje je to valjda? Haha, ah jag vet inte:) Hoppas det blir bra för er iallafall:) Auh, 2012;O Stackars!

2010-08-04 @ 20:10:28
URL: http://amelath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0