Ny kofta

Hejsan. Är hemma från jobb och fyfan vilket oväder. Tycker inte alls om snön längre, varför ska det snöa så himla mycket? Okej, det räcker nu. Vi har sjukt mycket snö, det behöver inte snöa varje dag!!!!! Åhh... 

Jaja, jag har iallafall haft en bra dag. Eller helt okej? Just det, köpte en jättesnygg kofta efter att jag slutade. Gick ner och hittade en skiitfin kofta, som jag blev kär i direkt. Egentligen inte min stil men fyfan vad jag blev kär! Haha. Den blev min direkt iallafall. Tog ett kort med webben, inte alls så bra bilder men ni får iallafall se lite mönster på den. Haha, kommer nog ta kort på den när jag har den på mig någon gång. Men fyfan vad snygg den är, asså det är verkligen inte min stil om man tittar såå.. Men när jag såg den, haha.. Aja, ska vara tyst nu..

Paradise Hotel börjar nu, kram kram.

Det är en lång kofta, och är inte lika stickig som alla andra. Hehe, som jag inte alls gillar! =) Har två fickor där fram som ni ser på den nedersta bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0