100217

Hojhoj! Dagen har varit härligt okej idag! Haha, wierd? Jag mår bra idag också, hoppas att ni också gör det. Idag ska jag även jobba, de vill ha mig på badhuset idag så man får vara snäll och ställa upp. Efter det kommer jag nog vara ute en liten stund och sen blir det hem. Om inte så går jag hem direkt och då blir det sängen direkt med en bok i handen. Jag måste börja läsa i min engelska läsbok eftersom att vi måste börja med att komma igång med det snart! Något jag verkligen älskar är att bada/simma och sedan komma hem helt övertrött och duscha, sedan bara lägga sig ner och somna omedelbart! Gör inte ni det? Haha.. Nej men det är sååå skönt! Så himla lätt att somna också, i love it!

Igår var vi ju och badade lite, himla längesen eftersom att jag inte jobbar där så ofta längre, när jag är på systrar & bönor nästan varje helg. Och som ni vet är jag lat av mig, när jag väl är trött. Men jag älskar att röra på mig och ha kul! Hmm, nu fick detta mig att tänka på gymmet. Hur duktig har jag varit? Haha! Shit asså, jag måste verkligen börja gymma igen! Ofta att man betalar gym för ett år och sedan gymmar tre-fyra gånger, sen besöker man inte gymmet mer. Säger bara OFTA! Haha, lord.. Nej men jag måste verkligen börja gå dit igen, har ju inte varit där på hela februari och slutet av januari. Hihi...

Nu tycker jag att det är tid att äta lite och sedan börja packa, saknar mina barn på onsdagar! Ska man ta ett snack om att få ta över igen? Ska man, ska man inte? Haha, jag förstår inte vad jag håller på med. Är så trött av att jobba så himla mycket och ändå vill jag ha mer bara för att jag saknar mina smååå simmarbarn! Okej, vi hörs väl när vi hörs. Ha det så bra under tiden, kram!




Här är en bra lååt också!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0