Gäster

Kort och snabbt, kanske första och sista för idag? Hej! Jag måste skriva snabbt som faaan, hah.. Har gäster så jag kan inte sitta här och skriva.. Tänkte skriva snabbtsnabbt! Kan säga att gårdagen var underbar och efter det blev det hem och soova sönder mig själv. Imorse kunde jag inte ens gå upp, så trött! Jag hade satt tre alarm.. Vad gör jag? Jag klickar bort alla när de börjar spela, så kommer mamma in och jag kollar klockan HALV SJU.... Jag börjar sju. WOHO! Men min snälla pappa körde mig dit, kom i tid! Woho! Haha.. Nu måste jag gå, ha det braaaa.. <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Hello, diggar din blogg som fan:D, kan du inte berätta lite om dig själv etc. hur många syskon du har vad du gör på din fritid , hur du började lyssna på tokio hotell sv:) hade uppskattats!

2010-01-09 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0