TRÄNING

  • Träning - check!

Hejsaaan. Är hemma från gymmet nu och jag är helt slut. För första gången på gymmet så tog jag i lite väl mycket, ha ha. Jag sprang, cyklade, gjorde benlyft eller vad det heter, magen fick jobba lite och även ryggen. Armarna fick inget jobb idag inte, hah.. Snacka om att jag kommer ha ont imorgon då ;/ Har redan ont i magen och ryggen... Iallafall, fick med mig hem en blankett som jag ska fylla i. Får bara se om Minela hänger på, inte så kul att gymma ensam ju.

Jag funderar på att strunta i skolan imorgon, det är ju bara en lektion.. Ska jag, ska jag inte? Åh.. Idag var jag ju där och bara K från min klass, alla andra var hemma.. Fast det fanns ju såklart folk från andra klasser också. Beslutsångest! Får snacka med K och se hur hon gör. Orkar ju verkligen inte gå för att ha en lektion och sen hem igen, speciellt inte om man får gå hela vägen också i det iskalla vädret. 

Jaja, vi hörs väl senare då. Nu ska jag ta en dusch och sen blir det mat! Nyttigt!!!!!! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kan du berätta lite om din skola/linjen, hur klasserna, lärarna och schemat är? tänkte nämligen söka dit nu till höst så vill veta lite om skolan! hade varit tacksam.

2010-01-11 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0