Hellou

Hoj! Längesen ju, var nästan 4 veckor sen som jag skrev sist. 3 veckor och 4 dagar om jag ska vara exakt. Jag skrev att jag skulle höra av mig när jag kom fram i Bosnien, men det blev inte så. Jag var för upptagen, hade för roligt för att sitta vid datorn och skriva i bloggen. Sorry for that! 

Jag orkar inte skriva allt som hänt, men om dagarna var vi inne för det var för varmt utomhus. Vi lekte med vår älskade lilla kusin som har ett år! Så himla söt! Sen lite senare vid sex-sju tiden gick vi ut och umgicks med de roligaste! =) 

Onsdagar var det "igranka", love it. Älskar att dansa även om jag inte kan så bra, haha.. Aja, jag orkar inte berätta mer. Jag kan bara säga att jag hade det underbart

Btw, jag fick några kommentarer medans jag var borta, jag har verkligen ingen ork att gå in på era bloggar och kommentera där. Tar hundra år! Sorry, inget illa menat men jag gör det här lite snabbt. 

amanda om Saknar Stockholm:
Åhh, tröjan ♥ ge mig!
Vart haru köpt den? :)
24 Juli, 23:20  
ebba♥ om Ny favorit:
MILAN STANKOVIC ÄR DEN HETASTE MANNEN EVER!
18 Juli, 17:29  
Jasna om Tonight:
Aha okej :D jag vet inte riktigt hur jag hittade hit, du var nog länkad någonstans eller nåt xD nej jag har inte sett TH men det är min största dröm :D
Amanda: Jao, i love it! :) Jag har fått samma fråga några gånger nu, min TH-tröja som Bill designat är från deras hemsida. www.tokiohotel.com! =) 

Ebba: Okej, inte den hetaste direkt. Haha, alltså han ser ut som en förlåt men homosexuell fast ändå är han så himla snygg.. Vet inte varför men jag gillar honom myyycke!:) Men att han är den hetaste ever är lite att ta i! :) 

Jasna: Oj, okej? Det var något nytt, hehe.. Inte? Det får du göra!:) Jag längtar och väntar tills de kommer till Sverige igen! =) 

Puss på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0