Helsingborgfestivalen

Hoj, inte så längesen som jag kom hem från Helsingborgfestivalen.. Vad ska man säga? Det var inte som väntat, jag trodde att det skulle vara mycket mer att göra och mer kul.. Men nae, Timbuktu sjöng, jag åkte karusell (engång) HIHI... Ja, thats it liksom.. Torrt! 

Så fort jag kom hem fixade jag lite mackor och nu har jag bytt om till mjukiskläder, love! Såhär såg jag ut ikväll - sjukt dåliga bilder, jag vet! Lägger in bilderna från idag på dagens klädsel, ja vad säger vi? Imorgon om jag har lust och om jag inte glömmer bort det såklart. 

Men nu ska jag se på tv, puss! 


Hade på mig denna snygga tröjan, svart med silvriga små "kedjor" på. Ursnygg! Har en likadan fast i vit med guldiga kedjor. Från BikBok som jag köpte nu sist jag var i Malmö. Måste visa vad jag köpt, fast allt hackar så fort jag ska ladda upp bilder.. Konstigt att det inte hackar då jag laddar upp Cambilder.. Hmhm! Aja, nu ska jag gå. Puss igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0