Packat och klart (nästan)

Hejhej! Här sitter jag och ser på en film, skitbra är den! Men ganska så sorglig! Vet inte vad den heter, Babel tror jag. Den visas iallafall på tv4+ just nu! Innan idag var vi och handlade lite grejer inför resan, smink och sånna grejer som behövs. Sen blev det bara till att åka hem och börja packa, så nu har jag packat klart och jag är redo att åka (nästan iallafall). Hehe, har lite små grejer kvar som ska handlas och sen är jag helt klar! Ska försöka prega ner ett eller två par klackskor till! Får se, kommer nog inte lyckas men ska försöka iallafall! 

Har hittat hur man tar cambilder igeeen!;DNu ska jag fortsätta se på filmen, ni får ha det great! Åker om tre dagar!

Kommentarer
Postat av: emma!

Ha en jättebra resa Amela :D

2010-07-01 @ 21:28:14
URL: http://emmagreens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0