Min nya snygging*

Hello Guys! Vill ni veta vad jag gjort? Hehe... Igår skulle jag ju köpa en ny mobil, aight? Jag är supernöjd och den är jättejätte fin tycker jag! Det fick bli en vit, hihi.. En vit mobil (A). När jag köpt den och pappa hjälpte mig med vilken som var bra, eftersom att han har en likadan fast i svart. När vi var klara så sa vi hejdå och så gick jag och Selma till G där M tränade dans och catwalk, såklart var man med och testade lite. Hehe! Jag har en video då jag och E går catwalk, HAHA! Snälla någon, trodde inte man såg ut så. Det ser seriöst ut som om jag har bråttom till bussen eller något.. Okej, jag går nästan alltid fort när jag väl är ute och går eller om jag ska någonstans. Men vafan, jag behöver inte överdriva? Hahaaa.. Jag är inte klok.. .

Iallafall, efter det så kom stora syster och hämtade mig så åkte vi in till malmö. Åt på Max, såå goott! Efter att ha varit där borta en stund så åkte vi hem igen, eller vi stannade ute lite efter också. Fast det började regna jättemycket så vi åkte hemåt.

Just nu sitter jag och är sugen på en Mudkake, mmmm.. ... . Ja, vet ni något gjorde så jag fick vakna lite tidigare idag igen. Hehe! Mamma kallade för att jag skulle hjälpa med tvätten, så jag for upp! Haha.. Så nu har jag hunnit tvätta lite kläder, ätit frukost och lite mer. Tänka sig, istället för att sova lite till så har man hunnit en del ändå! Det är ändå helt sjukt, ändå vill man bara sova mer. Sen har man ju mer tid till annat nu också, vilket är skönt och jag borde sätta igång direkt men vet ni. Jag ska lägga mig i min sköna säng och ligga lite till. Hehee... ..

Just ja! Ska visa min snygging!=)

Det som "sticker ut" längst ner på mobilen - plast som redan håller på att gå av.. Heheeee...
^Mumie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0