SHIT

Hejsan! Har precis kommit hem från skolan, mår helt plötsligt inte så bra. Fick helt plötsligt något som gjorde att jag nästan skulle svimma, blev helt varm och ont i magen? Hm. Kan bero på igår? Hah! Jag har som sagt inte bloggat, som ni sett.. Det beror på att jag var i Danmark hela dagen igår, skitkul!

Detta får mig att tänka lite..
"Var inte rädd för att fråga om någonting som du inte trodde var möjligt igår. Det finns stora möjligheter för dig att vinna gehör för dina åsikter och dina idéer, om du bara vet hur du ska lägga fram din sak. Idag står stjärnorna på din sida och hjälper dig med detta."
www.google.se - dagens horoskop zodiaken.
Detta är dagens horoskop, 2/3 - tisdag.

Asså detta passar exakt in på vad jag har att göra idag och om jag vågar, eller ska.. Ska jag? Det står ju där, klart och tydligt att jag inte ska vara rädd.. Igår var jag skit orolig.. Det står att det finns stora möjligheter för mig att vinna... Ska jag? Asså sjukt! Jag vill ha storasyster här som kan ge mig rrååååååd! Ska kolla om hon finns online på msn eller facebook.

Jag är fortfarande inte redo att berätta, att gå ut med det. I will still wait.

Okej, nu blir jag lite rädd.. Kollade precis dagens horoskop för morgondagen, vad hittar jag där?
"Du har en lat och skön dag till ditt förfogande. Bekymmer och vedermödor, som ju till stor del alltid är självförvållade, har du lämnat därhän. Du kanske har tagit några dagars ledighet? I vilket fall som helst förefaller din situation avundsvärd för många."

Seriöst, vad är detta? Ska jag vara glad? Eller ska jag.. Vad ska jag? Nej, nu är det bäst att jag letar efter syster på internet, hah. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0