Saknar skolan

Hejsan! Woo, så fort dagen har gått förbi. Shit! Dagen började med att jag vaknade vid tio för att titta på våra bästa år. Ja, jag har fastnat för det igen. Sen blev det jobb från två till sex, därefter blev det jobb igen men nu, på badhuset. Så jag är ganska rött nu, får vila nu när jag är hemma för imorgon väntar ännu en dag med jobb. Morgondagen kommer nog bli lite stressig på jobb. Medlemsdag! 

Var precis inne på facebook och la märke till att ganska många skriver "pluggar". Då insåg jag att jag faktiskt saknar att också ha något att plugga. Jag vill också sitta hemma och göra arbeten och annat.. Saknar skolan, uh.. Haha, låter som världens stud nu men det är/var jag inte!!! Utan jag tyckte bara om att plugga, någongång då.. Inte alltid, men nu saknar man det lite. Det måste jag erkänna.. Men jag är nöjd med livet ändå! Utan fick bara en liten "kick", saknar att ha något att plugga till, till ett speciellt datum som arbetet ska vara klart osv.. Haha.. Oo Gosh! 

Asså, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det är tur att man jobbar så dagarna flyger förbi snabbt men annars är ändå tankarna igång heeela tiden. Jag saknar min pojkvän. Jag vet inte vad jag ska göra för jag saknar honom så otroligt mycket. Det var inte alls såhär när jag åktre ifrån honom i somras, men se nu.. Bara efter fyra dagar så dör jag inombords. Jag har iallafall fått schema till årets slut, jobbar varje vecka tills året slutar. På min födelsedag också! Buhu.. Men det är klart, för då är det som mest eftersom att två dagar efter är det julafton. Sen är det bara till att klura ut någon plan, om hur och när man kan träffa honom igen. I måndags hade vi btw 4 månader tillsammans. Så typiskt att jag åkte på lördagen den 6e, två dagar innan vi hade 4 månader tillsammans så att vi inte kunde fira den.. Jaja, vi får väl förhoppningsvis fira någon månad tillsammans! Haha.. 

Åh, i miss him so much! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0